Açığa geçmek istiyorum diyince neden cinayet işlemişim gibi davranıyorlar?

Arkadaslar okuldan nefret ediyorum stres kaynagim resmen derslerime de çalışacağını dusunuyorum evdeyken ilham geliyor zaten bana. Ama okuldayken bisi yapasim gelmiyor ayrıca çok yoruluyorum sivilcem çıkıyor bu konuda çok takintiliyim. Mutsuz oluyorum gecen sene devamsizliktan kalacaktım sınırdaydı. Artık bacağımı kirmayi düşünüyorum o derece... 11. Sınıftayım çoğu kişi 12 de aciga gecmemi tavsiye ediyor erken olduğunu falan soyluyolar sizce ne yapmalıyım?
Açığa geçmek istiyorum diyince neden cinayet işlemişim gibi davranıyorlar?
Cevapla