Taciz veya Tecavüzden içeri girenler ayrı koğuşa konuluyormuş.
Bu durumda Tacizden hapse girenleri nasıl öldürebiliyorlar?
Taciz veya Tecavüzden içeri girenler ayrı koğuşa konuluyormuş.
Bu durumda Tacizden hapse girenleri nasıl öldürebiliyorlar?
Ülkemizde iyi bir adalet zihniyeti yok ki gerçekten aklı başında olan bir insan olsa (ayrıca bkz : YouTube'dan Silencer Gun scene yazınız) susturucu silah ile soykırım yapar suç işleyen milyonlarca kişiye. Millet işte bu kadar dilsiz şeytan olupta sessiz kalmayın algısıyla halkımızı kekliyorlar. Kekleme yöntemleri bile evdeki hesabın çarşıya uymaması Yurdum insanı'nı bu kadar aşağılamayın yazıklar olsun ey Türkiye.
Cevap
3Cevap
Öldüren kişi müebbet cezalıymış
Kanka sen nerelisin merak ettim de trabzon (of) lu musun
Ankaranın batısındanım
Niye sordun tacizden içeri mi girceksin
Gebersinleee yapanın ellerine sağlık.
Yapanlar çok iyi insanlar, evet. Cinayetden hapse girmiş kişiler zaten.
Cinayetden veya adam yaralamadan.
Yüksek ihtimal cinayet. Kaybedecek bir şeyi yok.
Ayrıca Taciz çok geniş bir kavram
Bir kıza watsabdan selam, seni ve kalbini nasıl kazanabilirim yazmak dahi cinsel tacize giriyor.
Cezası işkence ederek öldürmek yani bunun?
Watsapdan yazmak direk tacize giriyor. Israra mısrara gerek yok.
Haberlere çıktı.
Israr etti diyelim. Bunun cezası işkence edilerek öldürürmek mi olmalı?
İşkence edilerek öldürülmeli yani?
Elleri ayakları da kesilsin mi öncesinde?
Ne tarz işkenceleri uygun buluyon buna kişi ölmeden önce?
İşkence edilerek öldürülmeli diyon işte
Kız olmak gibisi yok var ya. Asıl erkek olmak zor bu ülkede.
Genelde sonları öyle oluyor.
Koğuşlar ayrı imiş ama
Haberlerden görmüyorsun herhalde
Koğuşlar ayrı iken nasıl oluyor işte
Gir bak nasıl oluyormuş
Sen de koğuşların ayrı olmasına baksana
Oldurulebiliyorlar evet
Bildiğimiz koğuş ta öldürüyorlar
Ayrı koğuşa konuluyormuş ama
Değişiyor o eğer cezanın 3/1 yattın ise seni açığa alırlar orada da her türlüsü var ha bir hata yaptın tekrar kapalıya atarlar orada da her türlü den girer var (cezaevi film dizilerdeki gibi değildir)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?