Mesleğinizi severek mi yapıyorsunuz yoksa zorla mı yapıyorsunuz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılMesleğim ziraat mühendisi. Hiç yapmadım. Sevip sevmediğimi test edemedim. Üç kere kpss ye girdim sonuç alamadım. Bekçilik denedim olmadı. Polislik denedim olmadı. Bir daha girersem s**sinler diyerek konuyu kapattım. Özel sektörde iş bulamadım ve bir dönercide kasiyerlik yaptım. Hakettiğim primi vermediklerinde işi bırakıp Antalya'da yatılı bir otelde sabahları can kurtaranlık, akşamları garsonluk yaptım. Sezon kapanınca geri gelip dönercide devam ettim. Ardından askere gittim. Askerlik süresince Antalya'nın 50 derece sıcağı altında, ziraat mühendisi olduğum için bahçivan olmam gerekti. Altı ay çim biç, gül buda, yaprak süpür derken bir daha bahçe ve ağaçla ilgili hiç bir şey yapmak istemediğime karar verdim. Döndüğümde yine iş bulamadım ve bir markete girdim. orada üç ay sonra müdür yardımcısı yaptılar. Ama canım bir müdür vardı ve cidden psikolojik olarak insanı yoran bir tipti. Burdan nasıl kurtulurum diye düşünürken bir kurye arkadaşla tanıştım ve akabinde ehliyet alarak bende kuryelik yaptım. Bir buçuk sene de öyle koşturduktan sonra bunaldım ve işi bıraktım. Şimdi TIR ehliyeti alıyorum. Derdim Amerika'ya gitmek ve bir daha bu ülkeye dönmemek.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılEczane hizmetleri mezunuyum. Yaklaşık 8 yıldır bu işi yapıyorum. Belirli işleri yapmaktan ziyade patronun istediği işi istediği şekilde yapmak zorundayım (4. Isyerim ve hepsinde aynıydı). Insiyatif alamıyor ve ufak bir şeyi bile kendi bildiğim şekilde yapamıyorum. Beyefendinin canı ne zaman nasıl isterse ona göre yapmak zorundayım. Işimi sevmiyorum. Henüz gençken meslek değişimi yapacağım.
00 Yorumla
+1 yılDoktorum severek yapıyorum ama insanlarla uğraşmak bazen zorluyor gerçekten
114 Yorumla
Soran+1 yılHasta olmadıkları halde rapor mu istiyorlar
- +1 yıl
Bu en masumları. Tedavisini beğenmeyen , tesaviyi kullanmadığı halde neden iyleşmedim diye hesap soran , hastaneye gelmeden telefonla ilaç yazıdırmaya çalışan sırası olmadığı halde gelip em önden muayene olmaya çalışan türlü türlü insan var maalesef
Soran+1 yılSenin uzmanlık alanın ne?
- +1 yıl
Göz hastalıkları
Soran+1 yılGözler yalan söyler mi? Hep bu sorunun cevabını merak etmişimdir
- +1 yıl
Yok göz bakmayı bilene her şeyi anlatır
Soran+1 yılGözlere bakınca sen farklı şeyler anlıyorsun biz farklı şeyler anlıyoruz. Herkes senin anladığın şeyleri anlayamaz ki 😀
- +1 yıl
Uzmanlık alanımız
Soran+1 yılMesleğinde başarılar dilerim 😊
- +1 yıl
Teşekkür ederim. Ben de size başarılar dilerim
Soran+1 yılHangi alanda başarılar diliyorsun?
- +1 yıl
Hangisine en çok ihtiyacın varsa
Soran+1 yılTamam 👍
- +1 yıl
Merhabalar. Yabancı cisim kaçması sonucu 2 gün önce muane oldum. Yabancı madde çıkartıldı, (siyah toz) ancak astigmant için gözlük yazıldı. Doktor geçebilir dedi ancak 2 gündür geçmedi. Sizce gözümdeki bulanık görme geçer mi?
+1 yılReklamciyim ve baska meslek dusunemeyecek kadar seviyorum.
13 Yorumla
Soran+1 yılMaşallah 🧿 hayat sana güzel 😀
- +1 yıl
Meslegim sayesinde ulkemizin en az 75 ilini bol bol gezdim. Nasil sevmeyeyim :) teşekkür ederim
Soran+1 yılGeri kalan altı ili de en yakın zamanda gezersin İnşallah 😀
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
17
Cevap
49Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılÖğrenciyim
11 Yorumla
Soran+1 yılHangi bölüm okuyorsun
+1 yılMerhabalar
Normalde Ameliyathane hemşiresiyim ama şu an bir Hasar Danışmanlık firmasında bölge müdürü olarak çalışıyorum. Gayette severek yapıyorum işimi.12 Yorumla
Soran+1 yılKolay gelsin 😊
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🤗
Öğretmenim bayılıyorum işime aşığım 😍 bı de beni atarlarsa harika olacak
22 Yorumla
Soran+1 yılHangi bölüm
- +1 yıl
İnşallah olcak sende bu azim varken kesin olacak
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 979 cevap paylaştı.
s +1 yılMali müşavir adayıyım, işi seviyorum ama çalıştığım yeri sevmiyorum
12 Yorumla
Soran+1 yılÇalıştığın yeri değiştirme imkanın var mı
- +1 yıl
Çanakkalenin bi ilçesindeyim, iş imkanı çok kısıtlı bu sebeple şehir veya ilçe değiştirmem gerekiyor 🥲
Sevmediğim bir meslekteydim istifa ettim şu an hayalimdeki meslekteyim djsjjaa
12 Yorumla
Soran+1 yılNeymiş o hayalindeki meslek
Sağlık personeli. Pandemiye kadar seviyordum...
15 Yorumla
Soran+1 yılPandemiden sonra ne değişti
- +1 yıl
Şöyle dusun tüm iş kolları uzaktan evden çalışmaya geçti öğretmenler okula gitmediler bankacılar bile pandemide evden çalıştıkları için teşviki ücret aldılar bizim izinlerinin dahi iptal edildi hamilelerimiz dahi hakkı oldukları izinden geri cevrildiler çalışmaya ama yinede kıymetler bilinmiyor 😎
Soran+1 yılŞu an her şey normale dönmedi mi
Astsubayım ve severek yapıyorum. Zaten bizim mesleği sevmeyerek yapamazsın. Kafamızın attığı zamanlar olmuyor mu? Tabiki oluyor ama gurur verici bir iş yaptığımın farkında olduğum için mutluyum.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkripto borsasıyla ilgileniyorum evden oturduğum yerden bara basıyorum :)
13 Yorumla
Soran+1 yılÇok mu paran var
Cevap sahibi+1 yılbiraz çok var diyelim
Soran+1 yılAllah bereket versin 💵
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendi isim seviyorum tabi Sevmesem aç kalırım
14 Yorumla
Soran+1 yılNe iş yapıyorsun
Cevap sahibi+1 yılBi kaç işletmem var
Soran+1 yılKolay gelsin bol kazançlar
Cevap sahibi+1 yılSağol
+1 yılAvukatım ve mesleğimi hiç sevmiyorum. Çünkü maddi açıdan tatmin etmiyor. Üst düzey kariyer Memurluğu sınavlarına, çalışıyorum. Şuana kadar, üç kez mülakata kaldım ve elendim. Maaşları ise, 13. 000 tl. Girmeye devam ediyorum..
01 Yorumla- +1 yıl
Ama bir taraftan da yoğun, Avukatlık yapmaya da devam ediyorum.. Zira masraflarım, çok fazla.
Mesleğim Golf sahasında çalışıyorum severek yapıyorum
10 Yorumla
+1 yılMemurum, lakin ileride sahaf dükkanı açacağım hayalimdi.
KS'yi davet edicem mutlaka:)12 Yorumla
Soran+1 yılHadi inşallah
- +1 yıl
İnşallah
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılMimar, mesleğimden soğuduğum bir dönemdeyim. Bırakacağım galiba.
21 Yorumla- +1 yıl
Bende aynaciyim baklava ayna.. modern ayna vs.. lazım olur muyum size
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 559 cevap paylaştı.
+1 yılAna mesleğim spor spikerliği kendimi geliştirmek adına ara verdim. Onun dışında aile danışmanıyım
00 Yorumla Yazılımcıyım canım ne kadar isterse o kadar çalışıyorum canım ne kadar isterse o kadar kazanıyorum tabi ki memnunum
00 Yorumla
+1 yılMesleğimi henüz yapamasam da seviyorum. Sevdiğiniz alanda uzmanlaşıp, bilgi sahibi olmak çok keyifli
00 YorumlaHerkesin isteyeceği bi iş ama ben sevmiyorum. Sadece maaşı sevdiriyor diyebilirim. Mesleği yazamam da
03 Yorumla- +1 yıl
19 yaşında ne mesleği ola ki?
- +1 yıl
Ok profiliniz 19 diyor da o zaman olur
+1 yılVeteriner Hekimim. Şükürler olsun. Zor tabiatına karşın severek yaptığım bir iş.
00 Yorumla
+1 yılSeviyorum ama aşırı yoruluyorum artık elaman da bulamıyorum
00 Yorumlaİletişimi güçlü biriyim ve işimi severek yapıyorum. Adeta işim için yaratılmışım🙂
00 Yorumla
+1 yılElektrik ama işsizim şantiye den yeni çıktım anlaşamadık.
00 Yorumla
+1 yılYazılım Geliştirme başım ağrıyor ama çok seviyorum
18 Yorumla
Soran+1 yılSürekli ekrana bakmaktan mı
- +1 yıl
Küçük kodları okurken bide borsa veritabanı çalışıyorum bazen o grafikler gözlerimi yoruyor oda baş ağrısı yapıyor + migren olunca kafamı tornavida ile karıştırmak istiyorum 😅😅
- +1 yıl
borsanın matematiksel modellemesi kadar lanet bir şey yok bende ugraşıyorum aynı alanda
- +1 yıl
Ya o grafiği kim tasarladı ise onun ben ilkokul öğretmenin ilk sevgilisini öpeyim ya harbiden çok lanet ve sinir bozucu...
- +1 yıl
geleceği tahmin etmeye çalışıyorsun resmen biraz sıkıntılı bir sistem
- +1 yıl
Ben kaynak kullanıyorum knka zaten geçici bir süre yapıyorum sonra veritabanı kodlamaya devam 😅
- +1 yıl
nasıl kaynak kullanıyorsun verileri nereden alıyorsun
- +1 yıl
Aaaaa Çıp Çıp Çıp Çıp Çıp 😅😅 özelden kaynak verebilirim ulu orta yerde olmaz şimdi 🙃
+1 yılÇocuk gelişimi ama iş bulamıyorum kötü 😞
12 Yorumla
Soran+1 yılKpss çalış. Puanın yüksek olursa atanırsın. Güzel bir bölüm
- +1 yıl
Çalıştım ama yüksek olmadı 😞
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 308 cevap paylaştı. ee mühendisiyim maaşına göre calısıayorum kasmıyorum memnun degılım
00 YorumlaKurumsal bir şirkette Finans sorumlusu olarak çalışıyorum, oto galeri işi yapıyorum ve bunların yanında akşamları makale yazıyorum. Hayatım boyunca 3 iş yapmanın bu kadar keyifli olacağını düşünmemiştim.
00 Yorumla
+1 yıl19 yaşındayım ve spiker olmak istiyorum sunucu. Umarım olurum ya çağla çok istiyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOtolastik ustasıyım mesleğimi severek yapıyorum illerde dükkan açarım :)
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılJigololuk sevmiyorum çünkü saçma canım fantaziletle uğraşmak yordu ama parası güzel
00 YorumlaBayan kuaförüyum evet severek yapıyorum işimi
00 Yorumla
+1 yılElektrik mühendisiyim severek yapiyorum
12 Yorumla
Soran+1 yılBir mühendis daha çıktı sitede 😊
- +1 yıl
Teşekkür ederim baby
+1 yılÖğrencilik dkdkdk
20 Yorumla
+1 yılAşk doktoruyum 😃
10 YorumlaMikrobiyoloğum ve işime aşığım
10 Yorumla
+1 yılÇeyiz ürünleri üzerine bir sitem var memnunum seviyorum işimi
00 YorumlaBelediye Calisani Bir daha asla yapmam her gelen oyu aana vermis okuyor.
00 Yorumlaçalışmaktan nefret ediyorum ama işim sayesinde 12 ülke gördüm tek tesellim bu
00 Yorumla
+1 yılAvukatım, severek yapıyorum
12 Yorumla
Soran+1 yılAçılın, avukat geldi 😀
- +1 yıl
Ailenizin avukatı 😀
+1 yılaşığım mesleğime
11 Yorumla
Soran+1 yılNe iş yapıyorsun
+1 yılJigoloyum benim işim becermek
12 Yorumla
Soran+1 yılAylık kazancın ne kadar
- +1 yıl
Söylemem ama iyi kazanıyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılaskerim evet severek yapıyorum:)
11 Yorumla- +1 yıl
Hiç bir asker mesleğini severek yapmaz 😇
+1 yılMakine mühendisiyim memnunum
00 Yorumla
+1 yılKamu memuru ve işimi severek yapıyorum
00 Yorumla
+1 yılSevmediğin işi yapmazsın
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 344 cevap paylaştı. Seviyorum ama soğuttular ya.
00 Yorumlaevet seviyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMakina mühendisliği mezunuyum ama subayım memnunum zor olsa da
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHemşireyim, mutluyum.
11 Yorumla
Soran+1 yılGüzel bir meslek
+1 yılŞifacıyım…..
10 YorumlaEvet
10 Yorumla
+1 yılMakina mühendisi
Seviyorum10 Yorumla
+1 yılİşsizim
11 Yorumla- +1 yıl
Kafa rahat en azından
Gizli Üye(30-35)+1 yılDenetçiyim. İsimi severek yapıyorum
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 390 cevap paylaştı.
+1 yılharika bir meslegim var çok şükür
00 Yorumla
+1 yılSeverek yapıyorum gizli
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılDaha iyisini bulana kadar yapmaya devam
00 Yorumla Nuke zevkli iş
14 Yorumla
Soran+1 yılNuke ne demek
Soran+1 yılNükleer tıp mı
+1 yılEvett
12 Yorumla
Soran+1 yılGüzelmiş 😀 İnşallah hep böyle devam eder
- +1 yıl
Senin 😃
Sanatçıyım, işime aşığım.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılseverek yapıyorum
10 Yorumla
+1 yılMobilya
00 Yorumla- Devamını Gör (6)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer