AÇIK ÖĞRETİM KAYIT ZAMANNİ KAÇIRDIM NE YAPMALIYIM?

Arkadaşlar bu sene mezun olmam lazim kayit zamanı geçmiş unutmuşum bir sonraki dönem bu geçen dönemin sınavını da yapıp kredi alınıyor mu internetten bir şey anlamadım yardımcı olun çok acil MEZUN OLMAM LAZIM BU SENE ÜNİVERSİTE SINAVINA GİRECEĞİM ÇÜNKÜ

Güncellemeler
+1 yıl
Yardımmm
AÇIK ÖĞRETİM KAYIT ZAMANNİ KAÇIRDIM NE YAPMALIYIM?
Cevapla