Sürekli başka departmanlara yollanıyorum. İş yerinden çıkmalı mıyım?

Gireli bir ay oldu sanki elimi verdim kolumu kaptirdim. Baska departmanlsrs gonderilip duruyorum. Benim disimda masasindan bilgisayarindan kalkip baska bolume giden yok. Dun isyan bayrağını çektim. Rahatsızlığımi dile getirdim. Patron is bitmeden eve gitmek yok dedi. Mesai ucreti yok bu arada. Bende saatim doldu çıktım gittim.
Sürekli başka departmanlara yollanıyorum. İş yerinden çıkmalı mıyım?
Cevapla