İşyerinde mobbing ve haksız geçici görevlendirme yaşıyorum, istifa mı etmeliyim yoksa idare mi etmeliyim?

İşyerindeki kadın sürekli sorun çıkardı işte müdür olmak ister msn vs derdi sanki onun yerine gözümüz var gibi maaş günü hesabınızı açın ben bakcam diğerlerine buna yüz vermeyin işini yapmayın kendisi yapsın işte az önce kızlarla ne konuştunuz vs derdi. Kızlarla ne konuştuysanız gelip bana anlatın derdi tek tek köşeye çeker dedikodu isterdi. Neyse baya mobbing de vardı kavga çıktı kız bana seni ben işe aldım dedi oysa mağaza onun değil ben seni barındırmam dedi karşılıklı laflar ettik beni başka şubeye geçici göreve gönderdiler onu da orada tutmaya devam ettiler. Şimdi de başka şubeye 4 gün diğer bir şubeye de iki gün gideceksin diyor insan kaynakları. 10 gündür koydukları şubeden de çıkarıyorlar geçici görevdi bu dediler. Sizce işten mi ayrılayım yoksa bu durumu kabul mü edeyim

İşyerinde mobbing ve haksız geçici görevlendirme yaşıyorum, istifa mı etmeliyim yoksa idare mi etmeliyim?
Cevapla