Üniversite okurken çalışmak sizce mantıklı mı? Yoksa KYK için mi başvuru yapılmalı?

Selam arkadaşlar,

Üniversite okurken çalışmak sizce mantıklı mı? Yoksa KYK için mi başvuru yapılmalı?

Üniversite okurken part time çalışmak dersleri ve sosyal hayatı sizce etkiler mi? Rahat bir öğrencilik için yarı zamanlı çalışmak güzel aslında ama dersler kötü etkilenir mi? Yoksa kyk için başvuru yapıp mezun olunca hayat borçla başlamak mı?

Üniversite okurken çalışmak sizce mantıklı mı? Yoksa KYK için mi başvuru yapılmalı?
Cevapla