Kekemeyim ve okul çok sıkıntılı geçiyor ne yapıcam?

Ben ilkokuldan beridir kekemeyim hep uzun metinleri okumaktan çekinirim ve hocalar bazen inadına listeden seçer hepte ben çıkarım bu sene de aynı olay olucak ve bu sefer çok utanıyorum ne yapmam gerekiyo hocaya söylesem daha çok okutur aynı şeyi 5. sınıfta yaşadım hocama söyledim ve her ders okutmaya başladı ve çok ortada kaldım
Ne yapmam gerekiyor nasıl geçer bu
Kekemeyim ve okul çok sıkıntılı geçiyor ne yapıcam?
Cevapla