Okul yüzünden çok stresliyim ne yapmalıyım

Arkadaşlar biliyorum saçma bir soru ama benim moralim çok bozuk ve çok stresliyim bu sene lise 4 e geçtim ve üniversiteye hazırlandığım için sürekli çok çalışmam gerektiğini düşünüyorum daha okul başlamadı ama ben şimdiden nasıl der çalışacağımdan ders çalışırken ne giyeceğime kadar herşeyi çok kafama takıyorum ve sürekli bir stres içindeyim dolayısıylada hiç mutlu değilim ne yapmam gerekiyor?bunun için önerileriniz neler?
Okul yüzünden çok stresliyim ne yapmalıyım
Cevapla