Yani çekingen bir yapım var. Tecrübem yok. Yeni mezunum.
Kimse kabul etmiyor referansim olduğu halde. Tecrübem olmadığı için mi yoksa çekingen göründüğüm için mi reddediliyorum?
Arkadaşlarım ürkek göründüğümu ve kendimi geri planda tuttuğumu söylüyorlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ne mezunusun
Mimarlik mezunuyum da.
Hem kendi işimde hem sekreterlik için başvurduğum da reddediliyorum.
Sekreterliğe neden başvuruyorsun mimarlık alanına yönel her gittiğin yere ısrarla kendini anlat dik dur
Ise ihtiyacım vardı. Mimarlik denk gelinceye kadar baktım almadılar. Tanıdığım birinin fabrikasıydı direkt müdürle konuşuldu.
Tecrübe yokmuş. Almamalarina üzüldüm ama daha cok neden olmadığına takildim.
Çekingen olduğum için iş yapamaz diye mi düşündüler acaba diye
Mimarlık için gittiğin görüşmelerde kendini çok iyi ifade et pasif kalma görüşmelerde yırtık ol
Daha önce bir psikiyatriye gitmiştim kendimi çok iyi ifade ettiğimi söyledi. Çünkü sorunlarımı ve kendimden bahsettim.
Ama bu iş görüşmelerinde ne diyeceğimi bilemiyorum. Sadece sorulan sorulara cevap veriyorum.
Onların soru sormasını bekleme onlara konuşma fırsatı vermeden kendini ifade et bu çok önemli
Tamamdır teşekkür ederim
İzmir de olsaydın seni mimarlık ofisine aldırırdım
Sektör ne
Mimarlik mezunuyum da.
Hem kendi işimde hem sekreterlik için başvurduğum da reddediliyorum.
Sen zannediyorsun ki birileri iş ilanı verdiğinde gerçekten eleman arıyor?
Mimarsın. Mimarlık ilanına giriyorsun cv atıyorsun falan çok uzatıyorsun bunlara gerek yok. başvuruya ön yazı ekle. Ben eşşeğim de vurun semeri gezdireyim de. Mimarım ama çay da servis ederim de, şantiye kuracak firmayı gezmeye götürürüm de. Gerekirse sıva atar kum kararım de.
İnsanlar eleman değil eşek arıyor bunu bil başvuruyu yaparken ona göre bi strateji geliştir. Ben 4 sene okudum saygın bir meslek sahibiyim diye sakın düşünme. Sen Türkiye'de yaşıyorsun. Okuman zaman kaybıydı, semer vurulacak bir eşeksin sen.
Sekreterlik neden?
O saygın bir meslek değil
Çünkü ona cv gönderiyorsun. Boydan foto atman lazım ;)
İş dünyası hiç anlatıldığı ya da düşünüldüğü gibi değildir. O çok kurumsal süper naif firmalar çalışanlarını ta tohumdan takibe alıp yetiştirerek işe hazırlıyor
Gittim görüştüm.
Fabrikanın direkt müdürü ile konuşuldu benim için.
Ama almadılar tecrübem yok diye. Acaba konuşmamı mı beğenmediler çekingen göründüğüm için.
Naif mütevazı çekingen görünüyormuşum dışarıdan.
Yırtık değilim yani kaba tabirle
Yaa kadın beni dellendiriyon bak :) sorunu kendinde arama.
Aslında amacım şu
Bende bir eksiklik varsa onu tamamlamak.
Bu yüzden soruyorum bu şekilde kusurs bakmayın lütfen
Btk akademi de mülakat taktikleri var. Onu izle
Tamamdır teşekkür ederim