Esim sürekli aldıklarıma karışıyor. Sürekli karışmasina hakkı var mı sizce?

7 aylık hamileyim. Haliyle kilo aldım göbeğim fazlaca büyüdü. Eski kıyafetlerim olmuyor. Dün alışveriş yaptım. Bir kaç parça hamile kıyafeti aldım ama bir ton laf etti. Niye aldın doğuma az kaldı zaten diye. Bende rahat edemiyorum, evdekiler çok sıkıyor. Çoğu olmuyor dedim. Yarın geri git iade et diye tutturdu. Şimdi onları iade etsem ne giyicem ben evdeki hicbirsey olmuyor. Ya da dun carisi da dolaştigim icin acıkmıştım. Halsizlestim biraz, yemek yedim. Eve gelip yeseydin bi de yemek yemissin diye onunda lafini yapti. Ne yapayim aciktim, hamileyken aç kalinca hemen halsizlesiyorum zaten. Yedim o yuzden. Iki saat bunlarin aciklamasini yaptim. Niye böyle davranıyor anlamıyorum durumumuzda kotu degil ki. gerçekten çok üzülüyorum..😢
Esim sürekli aldıklarıma karışıyor. Sürekli karışmasina hakkı var mı sizce?
Cevapla