İşte herkes kaytarıyor iş bana kalıyor napmam gerek?

Molayi da normalden uzun tutuyorlar yarım saat ise 40 dk falan yapıyorlar. Ben kurallara uyuyorum iş yarım kalmasın kafasında olduğum için her şeye koşuyorum. Yoruluyorum ve modum düşüyor

Güncellemeler
9 ay
Helloo işi birakmaya karar verdim , bana iyi gelmeyen bir yerde çalışmak istemiyorum daha fazla
İşte herkes kaytarıyor iş bana kalıyor napmam gerek?
Cevapla