Yoğunlukta çalışırken herkese yetişmeye sırayla her işi yapmaya çalışıyorum sıkıştırınca elimde iş var dedim şu an birine kötü mü?

Adam sürekli sıkıştırıyordu benim işimi yap diye Kötü bir şey mi dedim acaba 1 dakika demek yerine ağzımdan elimde iş var şu an dedim öyle ağzımdan kaçtı.

Yoğunlukta çalışırken herkese yetişmeye sırayla her işi yapmaya çalışıyorum sıkıştırınca elimde iş var dedim şu an birine kötü mü?
Cevapla