Birinin aracılığıyla işe girdim ama çıkacağım. Referans olan kişiye ayıp olur mu?

Çok acil bir şey sorucam bir tanidigimin referansı ile bı fabrikaya işe girdim fakat iş yerinin mobingine daha fazla dayanamadım ve çıkmak istiyorum sizce bana referans olan kişiye ayıp olur mu çok korkuyorum alınır vs diye ama çalışırken mutlu da değilim
Birinin aracılığıyla işe girdim ama çıkacağım. Referans olan kişiye ayıp olur mu?
Cevapla