Serbest meslek erbabıyım ve kendi isimle meşgulüm üretmek birseyler ortaya çıkarmak çok güzel zevkli ve kazanılan para bereketli oluyor Tekrar dünyaya gelsem yine aynı seçimi yaparım
Niye uzuldun ki meslegin iyisi kotusu olmaz her meslek koluna ihtiyac var ve bunlae cesitlenerek artti artmaya da devam ediyor memnun degilsen kendini belli basli konularda egitmek icin mucadele et meraklanma beklemedigin bir anda hayat sana gülecek onun için bozma moralini 😊
Haber okumayı sunmayı seviyorum diksiyonumdan ve ses tonumdan hep spiker olmamaı söylerlerdi küçükken ordanda aklımda kaldı şu ki mesleğim doktor danışmanıyım ama turkcellde çalışmaya başlıcam 🙄🙄😂
Özelde çalışmıştım daha sonra orası kapandı. Artık o işin bi numarası kalmadı bilgisayar kullanmayı bilmeyen insanları torpille alıyolar ve o işte hiç açık yok bende iş bulamadım web tasarım teknikeriyim belgeli onda bile iş yok mecbur turkcellde çalışmak zorunda kalıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Serbest meslek erbabıyım ve kendi isimle meşgulüm üretmek birseyler ortaya çıkarmak çok güzel zevkli ve kazanılan para bereketli oluyor
Tekrar dünyaya gelsem yine aynı seçimi yaparım
İstediğim mesleği yapacağım zaten. İngilizce öğretmenliği okuyorum.
Ne guzel sansli insanlardansin
Evet
Nerde okuyosun
Yine bu işi yapardım, seçim şansım vardı, bunu seçtim.
Ne isle mesgulsun, isini severek secen nadir kisilerden birisin kiymetini bil ^^
Bir nevi güzel kardeşim aslında...
Dkddkdkdkdm
güzel kardeşim: p*zevengim*
Üff sacmalik bide dinleyip yorum atıyorum
Menajerlik yapıyorum, aynı şey mk.
Flffmfmflflflfflfl
Kime hangi alanda
Ünlü birileri, gerisini s*ktir et.
Meslek değil de bu zamanda Türkiye de yaşamak istemezdim
Onu bende istemezdim zaten hedefim en kisa surede bralardan gitmek ama mecburen simdilik katlanacagiz
Maalesef... En kısa sürede kaçmak gerek
Oyle oyle. Mutlaka biseyler degisecek eminim. Ne isle mesgulsun
Öğrenciyim :) mezun olunca üni mezunu işsiz olucam :) sen ne işle mesgulsun
Hadi ya nerde ne okuyosun hukuk ogrencisiyim bende
Gaziantep de okuyorum sen
Her zaman o şans var. Şu an uğruna çalıştığım şeyi isterdim yine
futbolcu olmak isterdim. hayatta en çok zevk aldığım şey futbol. futbolla yatıp kalkıyorum
Futbolculuk hayalim vardı. Antremanlar yapmak, maçlar için başka şehirlere ziyaret edip gezmek.
Pilot olmak isterdim veya herhangi bir extreme spor mesleği
Macerayi seviyosun galiba guzel meslekler Şu an ne is yapiyosun
Resepsiyon otelde :(
Niye uzuldun ki meslegin iyisi kotusu olmaz her meslek koluna ihtiyac var ve bunlae cesitlenerek artti artmaya da devam ediyor memnun degilsen kendini belli basli konularda egitmek icin mucadele et meraklanma beklemedigin bir anda hayat sana gülecek onun için bozma moralini 😊
İyi güzel söylüyorsun da bu sözlerin için yaşlıyım biraz çoktan umudumu kaybettim
Şayet seçim şansım olsaydı kesinlikle tıp okurdum.
Ciao
Seçim şansı her zaman var. Ünlü bilim kadını ve manken olmak.
psikolog olmak isterdim. insanları dinlemeyi, onları anlamayı ve onlara yardım etmeyi seviyorum.
Kral olmak isterdim
Nereye ne zaman😄
Kalbinin imparatorluğuna , şimdi fkfk
Ahaaha guzeldi bu yurumedin isilandin adeta 😂😂
Işınlandın
Severiz kffk
Geliri yüksek herhangi bir meslek isterdim.
Çocuk doktoru olmak isterdim
Benden çok iyi şarkıcı olur
savci snxnwnxnw aksiyon olsun die
Pavyonda çalışmak isterdim parası iyi
Gazeteci ya da haber spikeri olmak isterdim
Şu an ne is yapiyosun birde neden bunlari isterdin
Haber okumayı sunmayı seviyorum diksiyonumdan ve ses tonumdan hep spiker olmamaı söylerlerdi küçükken ordanda aklımda kaldı şu ki mesleğim doktor danışmanıyım ama turkcellde çalışmaya başlıcam 🙄🙄😂
Doktor asistanimisin devlettemi ozelde misin bence turkcelde vs kendini harcatma
Özelde çalışmıştım daha sonra orası kapandı. Artık o işin bi numarası kalmadı bilgisayar kullanmayı bilmeyen insanları torpille alıyolar ve o işte hiç açık yok bende iş bulamadım web tasarım teknikeriyim belgeli onda bile iş yok mecbur turkcellde çalışmak zorunda kalıyorum
Plastik cerrah
zaten yaptığım iş
Ne guzel
kendi hayalini ve işini de yazsaydın bari
Isim yok hukuk ogrencisiyim daha
umarım gönlüce olur her şey
Insallah saol nerde cerrahsin
Gerek yok boyle iyi soruma cevap alamadim
Ondan değil bazen gereksiz muhabbet oluyor diye uluorta yazmadım. cevap Ankara
Kalp cerrahisi ve su an bunun için çalışıyorum
Mesleğimi seviyorum
Dede mesleği yapmak isterdim
Hosteslik.
Polis olmak.
Dj 🌬
Eglenceli is parasida değişken ama iyidir bence Şu an neyle mesgulsun
Müzik sitelerine uygulamalarına listeler hazırlıyorum
Nasi is kazanci iyimi daha adi ne dava evvel boyle bisey duymamistim
Hani en iyiler işte top100 listeleri felan oluyor onlar işte
Ha anladim maasi guzelmi mutlu musun o isle meşgul olmaktan
Ek iş olarak yapıyorum 10 lira felan
Pek iş diyemem benim için hobi
tercumanlik