Bir telefonla kovuldum. Bu ülkede çalışanın hiç mi değeri yok?

Ben Türkçe öğretmenliği okudum 2 yıl boşta kaldım sonra organize iplik sanayide ise başladım.

Fabrikadan bir kesit
Fabrikadan bir kesit

İçerisi 35 derece atletle çalışıyoruz inanilmaz terliyordum. Günde 8 saat 3 vardiya çalışırdık.

Geçenlerde duydum patron isvicrelilerle anlaşmış 200 milyon dolarlık iş almış. Zaten işimiz yoğundu neyse 2 gün önce formen geldi bundan sonra günde 12 saat çalışacaksınız! Patronun emri Dedi

Benim boynumda fıtık var bende isterse fetva versin ben 8 saatten fazla çalışmam dedim.

Bu gün 4-12 vardiyam vardı insan kaynaklarından 1 saat önce aradılar. 12 saat çalışmayı kabul etmemişsin dedi. Bende evet dedim o zaman emekleriniz için teşekkürler falan filan dedi kapadı beni isten attılar.

Bunlar sanırım işçiyi köle olarak görüyor! Davamı açacağım bakalım devlet kimi koruyacak!!!

Bir telefonla kovuldum. Bu ülkede çalışanın hiç mi değeri yok?
Cevapla