Ben Türkçe öğretmenliği okudum 2 yıl boşta kaldım sonra organize iplik sanayide ise başladım.

İçerisi 35 derece atletle çalışıyoruz inanilmaz terliyordum. Günde 8 saat 3 vardiya çalışırdık.
Geçenlerde duydum patron isvicrelilerle anlaşmış 200 milyon dolarlık iş almış. Zaten işimiz yoğundu neyse 2 gün önce formen geldi bundan sonra günde 12 saat çalışacaksınız! Patronun emri Dedi
Benim boynumda fıtık var bende isterse fetva versin ben 8 saatten fazla çalışmam dedim.
Bu gün 4-12 vardiyam vardı insan kaynaklarından 1 saat önce aradılar. 12 saat çalışmayı kabul etmemişsin dedi. Bende evet dedim o zaman emekleriniz için teşekkürler falan filan dedi kapadı beni isten attılar.
Bunlar sanırım işçiyi köle olarak görüyor! Davamı açacağım bakalım devlet kimi koruyacak!!!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer