Benden birkac gun once zaten bir personel izin aldi geldi onun ustune izin almaktan cekiniyorum birde zaten pek iş yoktu oturmakla geçti onun dişinda 1 bucuk sene oldu geçen sene cok izin kullandım tek tük bana kagit imzalatiyorlardi onlar yillik izinden gidiyormus oyle izinlerim bitti fakat yeni seneye girince izinler yenilerniyor mu ondanda emin olamadigimdan bisey soramiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Izne çok ihtiyacim var bir hafta once patronumla aram bozuldu sıkınti edermi
Çalıştığim yerde yillik izin almaya utaniyorum sizce nasıl izin almaliyim?
Heralde yillik izinden gitcek sen ben ucretsiz istiyorum demedikce o tek tukler hep yilliktan duser ama yilinin dolmasina 2 aya kala tekrar kullanabilirsin yani sen ise gireli 22 ay olduysa vermek zorunda diger turlu insiyatifine kalmis ama cok cok acil degilse diger arkadasinla ayni birimdeyseniz once o gelsin sen oyle dinlenmeye cekil ya da gelmesine bi iki gun kala cik vb
1 Mayıs 2020 de girdiysen kısaca 1 Mayıs 2021 de ilk hakkın doğar ve o izni bitirmişsin. şimdi 1 Mayıs 2022 de yine doldurduğunu varsayarsak yine 14 iş günü izin haketmiş olursun.
Ama benim işi bırakmamdan cok korkuyorlar yoneticim personeller patronum hemde çok hatta tartisma esnasinda cikip gidicektim iyi geldi bana gitmiyim diye sonra sehir disina cikti yarin gelicek
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Heralde yillik izinden gitcek sen ben ucretsiz istiyorum demedikce o tek tukler hep yilliktan duser ama yilinin dolmasina 2 aya kala tekrar kullanabilirsin yani sen ise gireli 22 ay olduysa vermek zorunda diger turlu insiyatifine kalmis ama cok cok acil degilse diger arkadasinla ayni birimdeyseniz once o gelsin sen oyle dinlenmeye cekil ya da gelmesine bi iki gun kala cik vb
Utanmak ne demek, benim bildiğim. Bir yılda 10 gün. 5 yılda 20 gün standart bu şirketlerin, yani benim çalıştığım firmada böyle.
giridğin tarihten 1 sene sonra yenilenir 14 iş günü olarak.
Gecen sene Mart ayinda girmistim gecem sene kullandim bitti
Toplu sekilde degil tek tük kullana kullana bitti 1 sene gectikten sonra hic kullanmadim
1 Mayıs 2020 de girdiysen kısaca 1 Mayıs 2021 de ilk hakkın doğar ve o izni bitirmişsin. şimdi 1 Mayıs 2022 de yine doldurduğunu varsayarsak yine 14 iş günü izin haketmiş olursun.
Normal bir şekilde iznini kullanmak istiyorum diyeceksin
Verimliliği arttırmak için izin almalısın ihtiyacın psikolojik ve fiziksel görünüyor kesinlikle al izni git tatil yap 20 gün
Bir hafta once patronumla tartistim simdi gozune batarsa
Sen izni iste yıllık izin degilmi bu
Nasil izin istiyeyim sizce yoneticiden
Lafı uzatmadan direk
Niye utanır bir insan 🤣
Patronumla tartistim
Çok sıkıntı eden kurum değilse verir ya
Değilde herkes tatildeydi kimse yoktu simdi herkes gelicek patronumda yoktu aylar sonra geldi herkes geldikten sonra kaciyormusum gibi olmasin
Yok ya seninde hakkın al gitsin
Bir hafta once patronumla tartistim simdi gozune batarsa
Yok ya sanki 1 ay çıkıcan hakkın olanı kullancan
Peki nasil izin istiyeyim sizce yoneticiden
Yani ne için istiyorsan onu belirterek djajajka
Tatil için gitmeye cok ihtiyacim var iş yerinden uzaklaşmaya onuda acik acik soyliyemem sanirim
Yoo söylersin abi tatil hakkın djsjsjs yıllık izinde tatile gitmek çok normal?
Izin alabilirsin utanm
Utanmadan çok bana gıcik olucak patronum ve bir hafta once kendisiyle tartıştım
O zaman sıkıntı
Ama benim işi bırakmamdan cok korkuyorlar yoneticim personeller patronum hemde çok hatta tartisma esnasinda cikip gidicektim iyi geldi bana gitmiyim diye sonra sehir disina cikti yarin gelicek
Biraz özgüvenli ol be kadın