Çalıştığim yerde yillik izin almaya utaniyorum sizce nasıl izin almaliyim?

Benden birkac gun once zaten bir personel izin aldi geldi onun ustune izin almaktan cekiniyorum birde zaten pek iş yoktu oturmakla geçti onun dişinda 1 bucuk sene oldu geçen sene cok izin kullandım tek tük bana kagit imzalatiyorlardi onlar yillik izinden gidiyormus oyle izinlerim bitti fakat yeni seneye girince izinler yenilerniyor mu ondanda emin olamadigimdan bisey soramiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Izne çok ihtiyacim var bir hafta once patronumla aram bozuldu sıkınti edermi
Çalıştığim yerde yillik izin almaya utaniyorum sizce nasıl izin almaliyim?
Cevapla