İş yerinden izin alacağım ama geçerli sebep söylemem lazım. Ne diyebilirim?

İs yerinden izin qlicam ama geçerli sebeb kılmam lazım sizce ne diyim?
İş yerinden izin alacağım ama geçerli sebep söylemem lazım. Ne diyebilirim?
Cevapla