Direkt istifa edemeyeceğiniz bir iş diyelim çünkü arada referanslar falan var. Gerçi istifa kağıdı da verdim uçak yapıp attılar. Bir türlü işten çıkamıyorum ya.

Direkt istifa edemeyeceğiniz bir iş diyelim çünkü arada referanslar falan var. Gerçi istifa kağıdı da verdim uçak yapıp attılar. Bir türlü işten çıkamıyorum ya.

10 yıl çalıştığım yerden geçen yıl Haziran'da ayrıldım muhasebeci kağıt verdi şirket ile olumlu /olumsuz bir yorum yazmadan geri verdim tek kelime yazmadin ya diyor. Yeni iş yerinde önceki yerden neden ayrıldım derlerse buraya başlamak için derdim. 20 yıla yakın gurbette çalıştım şimdi eve gidip geliyorum rahatım
Ölüyorum diyorum inanmıyorsunuzzz
Nsnfnfnd eyvah eyvah
Hayirli olsun simdiden sadoo
😂😂 ne alcanız
Hayırlısı olsun şimdiden güle güle bin kullan🥂
Arabayı da getir bari bende yok
ama motor olacak onla gezdirem sdkflj
hallederiz o zaman ya takılırız senlen 😂😂
Cineler
:D içecek olan Cinler mi asdklşjaf
sdgsdf allah korusunn
Sağ ol Saddovum :D
😂😂
Sadece istifa etmek istediğimi söylerim. Açıklama beklerlerse kendime bir şey katamadığımı ve öğrendiğim şeylerin beni eskisi kadar motive etmediğini söylerdim.
Eic için teşekkürler 🌸
Cevap
14Cevap
Üretmeme gerek yok zaten beni biliyorlar direk istifamı başarım yeter herkese tolerans gösteriyorlar bana gelince her şeyi yaptırıyorlar
Ben bahane üretmezdim işten neden ayrılmak istiyorsam onu söylerdim ama başka iş bulma şansım yoksa bir süre daha aynı işte devam ederdim
Hastalık numarası yap bel fıtığı bu konuda iş görür
Kır bir taraflarını :D ya da cidden işini yapma. Veya ilgili yerlere şikayet et
Sürekli bir bahane bulurdum, ortalığı yıkardım...😂
Bahane üretmem. Sizinle çalışmak istemiyorum derim
Ben de bunun provasını yapıyorum zihnimde, uzak değil o zaman
Bahane yok istifamı istiyorum bitti gitti vur elini masaya göster dişini olmuyorsa yorma kendini dal bir kaç kişiye nasıl çıkartıyorlar işte
siz beni tercih ettiniz ama ben sizi etmedim sdklmnsdklmn
Kimseye acıklama yapmak zorunda degilim çıkmak istiyorum bitti😂
tü-ken-dim, rehabilitasyon merkezine terfî mi rica ediyorum.
Sizden daha iyi para teklifi sunan insanlar var ya bana daha çok para verin ya da ben işten çıkıyorum. Derdim.
(Allah korusun) Anneannem Kanser hastası annem çalıştığı için ona ben bakıyorum
Ya da hamileyim çalışınca bebeğe zarar gelir
Ya da çocuğum var ona bakıcak kimsem yok ben bakıyorum
Ya da sizi ilgilendirmiyo cikiyom bay bay
Şehir değişikliği yapacağım diyebilirdim.
Bahaneye gerek yok benden bu kadar hacı der çıkarım
Zam yap derim zaten işten kovar. d
Ben işten yurtdışina gidiyorum diye ayrilmistim. zam yap demek pek ışe yaramaz😑
O zaman sen işine devam etcen başka çare yok. d
😅😅
Şehir dışına taşınmak zorundayız desen?
İstifa ediyorum bitti ne bahanesi aq
Onların beni kovmasini sağlardım
İşe geç git denileni eksik yap
şehir değiştiriyorum
Sağlık sebebiyle de, eğer bir problemin varsa
Bahaneye gerek yok
Yurtdışına gidiyommm di
Bahane mi?
Yazarım geçerim.
Geçmiş olsun.
Ülke dışına çıkacağını söyle
Patrona küfür ederim.
Ben bakmam ya bırakırım anın da.
Bahane üretmem ayrılacak isem ayrılırım
Sağlık bahanesi bul
her gün işe mi gelinir diyip işe gitme
Burdan emekli olmayı düşünmüyorum
Ailevi sıkıntılardan dolayı sağlığı bahane ederdim
Mutsuzum derim.
Başka iş buldum
Sıkıldım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?