Patronumdan kaçiyorum yıllık iznim yok ama yinede yoneticimden izin aldım gıcik olur mu?

Patronumdan uzak durmaya calisiyorum ilgim var ona karsi onunda bana karşi ama aramizda biesey yok olmamasi icin 1 hafta masimdan kesmelerini soyledim yoneticime ve 1 hafta izin kullanmak istedigimi soyledim. Patronum duysa gicik olur mu
Patronumdan kaçiyorum yıllık iznim yok ama yinede yoneticimden izin aldım gıcik olur mu?
Cevapla