AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
159Cevap
Seni kullaniyor sadece orayi sikayet et ve baska is bak
Daha iyi bir iş bulana kadar devam et. Bir yandanda arastir yeni bir iş.
Saçmalama başka iş bulursun ben günde 2 saat çalışarak 3700 alıyordum 😳
Ya saçmalama git herhangi bi iş yap asgari ücret al
Asgari ucret sacma bisey zaten. Devlet ondan alacagi vergiyi garantilemek ocin yapiyor bunu zaten. Serbest ekonomide fiyati maasi calismayi piyasa belirlemeli.
valla simdilik calıs is bulur bulmaz si. et cık işten hemde en zor zamanlarında gelmıyom de
Ohaa be 11 saat yasal değil bence bunu şikayet et böyle adileri çok calistiripta asgari ucretten düşük çalıştırmak varmiya sinirlendim şimdi vicdan yok insanlarda böylelerini aç bırakıcan 😡😡😡😡
Valla o fiyata o saat çok fazla hele ki sigortan yoksa çok kötü. Çalış şimdilik yeni bir iş bak. Asgari sigorta bulduğun gibi çık
Kanun dışıdır. Daha birçok kanun dışı işleri vardır muhtemelen.
ülkeye bak kabile devleti oldu iş kanunu var sözde yersen tabi... bu şerefs. zlerin o kazandıkları haram para birgün boğazlarında kalacak ama bakalım ne zaman
Çalışırsan hakkını yedirmiş olursun sen köpek gibi çalışıp az para alırken senin patronun senin paranı cebe atar gider kendine audi alır.
Allah yardımcınız olsun 🤲 insanlık mı onu daha arıyorum bulamadım bulursam haber ederim
yuh artık, 11 saat ve 4bin tl! Sana tavsiyem kendine İŞİN OLSUN uygulamasından bölgene yakın bir iş bul. örneğin kasiyerlik. diğer işler kadar zor değil ve 5500-6500 civarında maaşları.
Mağazada part time çalışıyorum primle 5.500 alıyorum nerden buldun bu işi
Çalışılır ama 11 saat biraz fazla gibi. İş çok ağır değilse kabul edilebilir
Yetiyosa iş arama sürecine devam ediyosan geçici olarak çalışılabilir
Böyle ucuza çalışında piyasayı aşağıya çekin biz işverenler nemalanalım
Bunada şükür de çalış biraz ekmek biraz zeytin bir bardak çay ve çok dua
Çok kısa vadede iş bulabileceksen ve çok ihtiyaç sahibiysen mantıklı
İstanbuldaysan belki Vodafone da iş ayarlamaya çalışabilirim
işyerini şikayet edebilirsin. Yasal deģil hem maaş hem ćalışma süren
Zamanında bende öyle idim şimdi de asgari ücretin 4 katına çalışıyorum
Ne işi
Şirketim var
Ama 2020-21 yılları arasında günlük 60 TL ye çalıştığımı da unutmuyorum
Nasıl yaptın peki bunu
Çok çalışarak
Asgari çalışma saati haftada 45 saat. sen bunun üstünde çalışıp maaşınıda asgari altında almayı kabul ettiysen, daha çoook kişi böyle insan çalıştırır bu ülkede.
Normalin üstünde fazla çalışıp asgari ücret altında almak mantıksız hangi iş bahsediyorsun
Bence kendine eziyet Bi insana 11 saat çalıştırıp 4000 verilmez bırak işi başka iş bulana kadar devam edebilirsin
Eğer yaşın küçükse asgari ücretin altında maaş veriyorlar ama yetişkinsen kesinlikle asgari ücretin üstünde maaşla çalışmalıısn
Türkiye normal kalite standartlarınfa çalışmak gerçekten zor ya saatine verirler ya parandan kısarlar
Sabitse deyil tabi ben mesela ilk başladığımda askeri ücretin yarısından az para alıyordum şu an aldığım para 16 17 bin TL
Hangi iş o ya
Herbalife
Hıı
Ben de 12 saat 4 bin maaş veren bir yer buldum ve aşırı derecede kötüydü. Bence o kadar saatini boşa harcama. Verdiğin emeklere yazık.
Başka çaren yoksa mecbur çalışacaksın ama mantıklı değil
valla kusura bakma mallık türkiye de yaşıyorsun yeme içmeye gider sadece o para neyse benim öyle bir derdim yok çalışmıyorum baba parası rahat :))
katılmıyorum diyen de amelelik yapmaya devamke
o paraya varya çalışmak bile suç asgari ücretin altın da para vermemeleri lazım sigortanı yaptılar mı
İş aramaya devam et bulduğun gibi değiştirisin
Çalışmak zorunda değilsen çalışma bence. Ama acil ihtiyacın varsa yapacak bir şey yok. Hayat bu aralar adaletsizliğinin zirvesinde
Eğer kariyer yapabileceğin ya da bi ustalık öğrenebileceğin bir yerse çalışılabilir. Ama 20 yıl da geçse aynı parayı alacağın bi işse olmaz. Başka iş bul
çok mantıklı değil ama mecbur kalırsan yapıcak bişey yok :(
Ben üstünde bi işte çalıştığım halde yetiremiyorum altında çalışırsam felaket olur heralde 🤔
Asgari ücrete çalışmak bile mantık dışıyken böylesini düşünemiyorum bile
İşletmeye çaktırmadan iş ara bence
Hiç denetlemeye gelmiyorlar mı işletmenizi
Ailen varsa ve tek çalışan kişi sensen kesinlikle hayır diğer türlü hayır
Degil bence başka iş bak bulana kadar orada takilabilirsin ama
Mantıklı değil hangi ildesin iş konusunda yardımcı olayım şu düzenin kölesi olmayın
Bence çalışma çok saçma hem fazla çalılıyosun hemde az para veriyo
Bence çalışma ama en azından yeni bir iş bulana kadar geçici takıl
İhtiyacın varsa bulana kadar idare edilebilir bence ama 11 saat çok fazla
İŞ BULAMAMAKTAN İYİDİR BU MAAŞ KİM KİME VERİYOR KARŞILIKSIZ PARAYI
Mantıksız yasal değil
4. 000 mi senin ki yine iyi benim bulduğum yerde üni mezunuyum 2.000 TL dediler sigorta da yok...
oha ne mezunusun acaba? ben de 3.000 buldum, 6 binlik yeri begenmezsem böyle olur
@ParçalanmışMedusa işletme 4 yıllık bitirdim
Ya siz nerde çalışıyosunuz yemin ederim çok merak ettim? 2 bin ne 3 bin ne Allah aşkına, zaten en düşük asgari ücrete çalıştırmak zorunda iş yerleri sizin aldığınız paraları stajyerler alır eğer siz sabah gidip günde 8 saat normal işçi gibi calisiyosaniz ve haftanın 6 günü işe gidiyorsanız bu paraları almanız imkansız. Yasak bi kere yani çalıştıramazlar merak ettim nerelerde çalışıyosunuz?
@AFiliYlnzlk yok ben çalışmıyorum maalesef ilçede yaşıyorum bana verilen maaş 2000 kimse umursamıyor. Uni mezunuyum ama yarın bime vs cv verecem düşün sırf düzenli bir maaşı ve sigortası var diye
En basitinden geçen sene bana 6 ay muhasebe de stajyer olara 1000 TL teklif edildi özel okuldu. arti servis parası benim cebimden çıkacaktı bana kalan 750 o yuzden vereceğim emeğe yazık diye çalışmadım ve hala issizim
Yakın illerde çalışsam aylık gidiş gelip yol param 3 bin TL
Hayır sana 2 bin veren yerde çalıştın mi sen? Nasıl bi işti yani normal çalıştıran bi yerin asgari ücretten az vermesi yasak
@AFiliYlnzlk hayır hayır çalışmadım. muhasebe, bilindik bir marka mobilyacinin satış danışmanı , diyetisyen in yanında sekreter olark vs birkaç yere daha sordum bana denilen şey sigorta yok ayda 2000 bende kabul etmedim.
Evet yasak biliyorum ama kimse inan umursamıyor ceza vs de verilmiyor
Düşün kurumsal bir mobilyaci bile 2.000 dedi. Geçenlerde artık evde çok sıkılıyorum kabul bile edecektim annem kendini yormana değmez dedi gitmedim
Yahu öyle bişey olamaz ki ya sen nerde yasiyosun ki?
@AFiliYlnzlk maalesef oluyor Urfa'nın ilçesinde yaşıyorum
Vay arkadaş ilçe de muhasebeci olarak çalışana 2 bin mi veriyolar yani
@AFiliYlnzlk çok iyi maaş alanda vardır ama yeni başlayan biri olacağım için 2000 denildi. bu zamanda o paranın değeri yok umursayan da yok
Otobüs parası vs versem bana kalan bisey yok zaten durum çok üzücü mezunum ama işsizim.
Otobüs parası derken sen zaten ilçe de yaşamıyomusun? İş yeri de ilçe de değil mi
@AFiliYlnzlk ilçede olsa gideceğim yere otobüsle gidecegim sonuçta ilçe deyince iki sokagi kapsamıyor
Minibüsle gidip geleceğim yani şehirler arası otobüs değil 😂
Ohoo ozaman sen boşuna okumuşsun yani urfada yaşayacaksan. Hiç okumasan daha iyiymiş İstanbul'a gelme durumun yoksa boşuna okumuşsun yani
@AFiliYlnzlk ailem şehir dışında çalışmami sorun etmez ama malum ev kiraları elektrik su doğalgaz büyük sehirde zorlandım ailem destek tabikide olur ama nereye kadar bir asgari ücretle de hem ev kirası vs versem ben gecinemem
Yani sürünmek için de büyük şehire gelinmez tabi. Ozaman sen çalışma evde otur yani daha mantıklı bence
@AFiliYlnzlk bencede 😂
Urfalısın durumunuz iyidir sizin değil mi? 😂😂
Şikayet et belasını ziksinler
kesinlikle çalışmayın
Mecbur değilsen hemen ayrıl
Knk kb'da köle misin çalışma bırak
Mantıksız ve vicdansızlık resmen ya
Yuh yaa adı herifler. Is ne
Hicbir mantığı yok enayisin
Mantıklı. Boş durunca da biseye yaramıyor zaten
Ayrıl
Hiç çalışma daha iyi
Hayırrrr çok çalışıp az para kazanıyorsun
2 katından az bir işte çalışmak da mantıksız
Ek işim asgari ücreti geciyor
Ne iş yapıyorsunuz
@adımsanımyok memurum + büfe+çay kafe+araç al sat+zeytinyağ+inşaat işleri
Bide tacizede ugrarsın daha