AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
124Cevap
Sevgili dediğin nedir ki okumandan daha mı önemli cidden
Saçmalama ya biri şuna hayat dersi versin ben yoruldum bu akşam
Anan degil baban degil nikahli kocan degil uzulurse üzülsün ne yani senin geleceginin en onemli konularindan olan egitiminden onemli mi.
Ya sacmalama lutfen onun icin uni yi mi bi sene ertleiceksin gerekirse her yeri agrisin. Seven uzaktan da yapar kendi emeklerini ziyan etme
Gitme de konteyjan açın.
Bişey demek istemiyorum.
Yarın birgün sevgiline lanet okumak için mi gitmek istemiyorsun
Alalh akıl fikir vere inanın değmez hayatınızı başkası için adamaya
ay hayır saçmala git oku yapma öyle bir şey saçmalama yani git hiç düdüşünmeden git
Git ekonomi oku bunun için ağlayan erkeği maziye bas git
Sevgili uzakmışım diye hayatından vazgeçeceksin yani
Tabiki gitme, sonra oturur bilye boncuk oynarsınız.
Ayrılacaksınız sonuçta o yıllarda uzak ilişki yaşadık yürümüyor
Hayır tabiki hayatınızı sevgilinize bağlamayın kariyeriniz daha önemli gitmelisin
Git oku hayatını kurtar sevgili falan gecer gider sonra öylece kalırsın
Sakın kaderini bir erkeğin eline bırakma. Sakın bak
Sakın böyle bir hata yapma hayatın pişmanlık içinde geçer
Bence de okuma sen bu kafayla, senin yerine daha çok hak eden biri kazansın
bölümü beğendiysen git, erkek arkadaş falan pişman olursun
Selmlar git neden gitmeyeceksin senin hayatın önemli
boş ver git oku 3 aya unutursun o zaten 1 aya bulur birini emin ol
Hayatınızı, hayatınızda olması garanti olmayan insanlar için tehlikeye atmayın.
Ekonomi bölümüne gitsen ne olur gitmesen ne olur. Ülkede ekonomi mi kaldı
Başka şehir olunca görüşülmüyor mu? Önceliğin her zaman kariyer olmalı.
Üzülsün, senin eğitimin daha önemli akıllı arkadaşım
Sevgili dediğin boş işler.
Önce okul.
Ya nolucak sanki arada yanına gelir gezersiniz hem mesafe iyi gelir bazen
saçmalama gittiğin şehirde yeni sevgili bulursun herkes baksın yoluna :D
Hayatını kazanmak mı hayatının aptallığını kazanmak sjsjsj
Seni gercekten seviyorsa uzaktan bekler arada yanına gelir
Deli kiz seni sevgili için gelecek yakılır mi evli olsaniz neyse
Yapma başka birine aşık olursan diye korkuyo yazık ffhqjjwwjwje ama okulunu oku bence
Seven erkek bekler, seven kadın da bekler, gitmelisin
giit. kariyer ve iş daha önemli. belki ayrılacaksın ondan? ama bu fırsat bi daha gelmeyebilir
Aynen gitme 1 sene sonra ayrılırsınız sonra olan sana olur
😏😏😏😏😏😏😏😏seni bir gün terk etmeyecek olan tek şey kariyerin saçmalama git
onun 4 sene aglamasi mi senin evlenip 40 sene aglaman mi? secim senin ;)
Niye uzuluyormus, uzulcene senin icin sevinsin.
boşuna üzülüyor gibi yapmasınlar. sende hiç bu halinden etkilenip bu şansı elinden kacirma
Gitme gitme de bir kaç ay sonra kafanı duvarlara vur
Seni seviyor olsaydı kariyerin için seviniyor olacaktı önüne bak
:)))
Niye üzülüyor beyefendi? Sırf onun yüzünden gitmeyecek misin ha öyleyse eğer ben gideyim okuyayım sen onunla kal. Mezuna kalsan da seneye ne olacağı belli değil
Sevgilin istediği diye gitmemezlik yapmamalısın zira ilerde sevgilinle yollarınızı ayırabilirsiniz dünya hali zaman değiştikçe insanlar değişiyor birisi için kariyerini mahvetme :)
Muhtemelen ayrılacaksınız, hayatını ona göre şekillendirme
Ya saçmalama. Başkası için 1 yılmı harcayacaksın hayatında?
aynısnı bende yasadım ama hic yokluğunu hissetirmedi bana uzak kaldık, mutsuz olduk hatta gece görüntülü konuşup ağlıyoduk ama hepsi geldi gecti hem seviyosa uzakta olsa bile sana yakın oldugunu hissettirir. umarım cok mutlu olursunuz 🌸
Sırf sevgilin üzülmesin diye böyle karar alınır mı
geleceğini kendin inşa et
Adam olsaydı üzüntüsünü belli etmezdi
Arkanda da yanında da durmamış
üzüntüsünü Belli etmezdi derken, tabi üzülecekti ama senin yanında olarak her zaman desteğini senden esirgemeyeceğini gösterip seni böyle bir ikilemde bırakmayacaktı
Zaten gerçek sevgi ise elbet beraber olursunuz saçma canım düşüncelere girmeyin ya geleceğin söz konusu o kazanıp sen o durumda olsa emin ol bu siteye girip danışmazdı bile git oku tatillerde görüşürsünüz benim sevgilim asker ben ne yapayım o zaman
Eğer okumak istediğin bir bölümse git hiç düşünme. Seni gerçekten seviyorsa senin kariyerini de düşünerek destek verir. Eğer uzaklığın ayrılik getireceğini düşünüyorsa yeterli olgunlukta değildir. O uzağa giderse bir gün senden ayrılır.
Seven her şekilde bekler seni her koşulda yanında olur benimde uzak mesafe ilişkim var 5. Yılımız oldu. Evleneceğiz şimdi yine uzak kalacağız ikimizin de işinden dolayı , sen okuluna bak benden sana tavsiye
Sevgili demeyin bana 6senelik ilişkim bitti şu an 30 senelik eşim bile olsa artık kendimi düşünürüm. Kimseye kendinden çok değer vermeyeceksin bunu anladım, gerçekten sevip sevmediğini zaten uzakta olduğunda anlarsın git oku uzakta bence
Sevgilinle açıkça konuş. Tahsilini erteleme. Gelecek yıl aynı puanı tutturamayabilrsin.
Kızım mal mısın erkek milleti her şeyi yapar asla kendinden vazgeçmeyeceksin git okulunu oku üzülürse üzülsün çok seviyorsa bekler
Siz kizlar boylesiniz iste okurken birini bulursun boynuzlarsin kesin cocugu guvenim 0 sizlere
Sanki erkeklerde hiç yok böyle şeyler abi deli oluyorum ya genelleme yapmayın. Yapan erkek de var yapan kadın da var ama yapmayanlar da var
@LadyLolla yapan erkek varsa azdir butun kizlar yapiyor
e araştırmalar erkeklerde yaygın olduğunu söylüyor ama... ayrıca ben öyle bir şey yapmam yapanla da görüşmüyorum
genelleme o yüzden
@LadyLolla tm kaybol hadi
Saçmalama git üniversiteye. O kimki sana baskı kurma hakkı veriyor. Bir kaç aya kadar ayrılırsınız zaten boş ver
Saçmalama. Bu kendi hayatın. Sevgilin bugun var yarın yok. Ama okulun kariyerin hep sana kalacak. Asla ve asla kimse icin eğitiminden vazgecme. Ailen dahil
Hiç düşünme ve git daha ne sevgililer bulursun orada çok daha iyi olur
gitme gitme yarın başkası için senden ayrılır sende gidip okumadığına yanarsın
Gitme ya boş ver ekonomi okuyup da napcan paramı olcan
gerçekten seven gitme diye ağlamaz arkanda durup destekler tabi ki de git oku
Eğer gitmek sana akademik anlamda olumlu şeyler getirecekse , o da senin iyiliğini düşünüp başarılı olman için destekçi olmalı bence, gelişmeni istemeli