Başka şehirde 4 senelik bölüm kazandım ama istediğim bu değildi. Sevgilimden farklı şehirde olacağim. Gitmesem pişman mi olurum?

Başka şehirde 4 senelik bi bölüm kazandım ama asıl istediğim bölüm bu bölüm değildi. Sevgilimi bu şehirde ben orada olacağım gitmek istemiyorum. Ve mezuna kalayim diye dusunuyorum zaten 1 sene daha kalmiştim bu da 2. Mezun senem olacak. Başka şehirde 4 senelik bölüm kazandım ama istediğim bu değildi. Sevgilimden farklı şehirde olacağim. Gitmesem pişman mi olurum?
Başka şehirde 4 senelik bölüm kazandım ama istediğim bu değildi. Sevgilimden farklı şehirde olacağim. Gitmesem pişman mi olurum?
Cevapla