Avans istiyorum, patronum maaşını bekle diyip duruyor; çok bunaldım bu tavrından. Sizce başka iş bakmalı mıyım?

Çok değil 250 TL avans istedim bugün gerçekten ihtiyacım var maaşıma 7 gün var daha ihtiyacım olmasa zaten istemem 1 senelik çalışanım ihtiyacım olduğunda kazandığım paradan istemek suç mu kötü birsey mi

Avans istiyorum, patronum maaşını bekle diyip duruyor; çok bunaldım bu tavrından. Sizce başka iş bakmalı mıyım?
Cevapla