Çalıştığım firma maaşımı her ay eksik yatırıyor, mesai parasını bir bahane bulup kesiyor. Bıktım, ne yapmalıyım?

Asgari ücretle calısıyorum aylık 5500 net maaş yatırmaları lazım ama bu ay 5bin yatırmışlar geçen ay 5300 yatırmışlar sürekli bi eksik maaş yatıyor mesai desen zaten az veriyorlar verdigi gibi bi sacma sacma bahane bulup kesiyorlar onuda mesai zaten düzgün alamıyorum işten cıkmak istedigimi defalarca kez söyledim aileme ama tutturmuşlar baska iş bulamazsın napacan idare et eline para geçiyor yine demelere baslıyorlar izin vermiyorlar moral motivasyon kalmadı. Aylık bin lira babam elimden alıyor bana dogru düzgün para kalmıyor ne yapsam bilemedim
Çalıştığım firma maaşımı her ay eksik yatırıyor, mesai parasını bir bahane bulup kesiyor. Bıktım, ne yapmalıyım?
Cevapla