Bir tekstil firmasına moda tasarımcısı olarak girdim. Beyaz yakalıyım ve yönetime dahil gözüküyorum. Modelhanedeki herkese hanım-bey şeklinde hitap etmeme rağmen kimse bana aynı şekilde hitap etmiyor. Üç haftayı bitirdim. Adımı bile sürekli yanlış söylüyorlar.
Adımı sürekli yanlış söyleyip benzer isimlerle hitap ediyorlar. Gerçek ismimi kullanmayacağım, mesela adım Sümeyra bana sürekli Süheda, Süheyla, Selma gibi hitap ediyorlar. İsmimi doğru söylemeyene dönüp bakmıyorum. Bazen koca koca adamlar bana "canım" diye hitap ediyor.
Şirkette pozisyon olarak onların altında değilim. Ben pozisyona bakmadan onlara hep saygılı hitapta bulunurken onların bana özellikle "canım" demesi rahatsız ediyor.
Kimseyi rencide etmeden bana düzgünce hitap etmelerini nasıl sağlarım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer