İş yerinde sizden 20-30 yaş küçük birine isminin sonuna hanım getirerek hitap eder misiniz?

Bir tekstil firmasına moda tasarımcısı olarak girdim. Beyaz yakalıyım ve yönetime dahil gözüküyorum. Modelhanedeki herkese hanım-bey şeklinde hitap etmeme rağmen kimse bana aynı şekilde hitap etmiyor. Üç haftayı bitirdim. Adımı bile sürekli yanlış söylüyorlar.

Adımı sürekli yanlış söyleyip benzer isimlerle hitap ediyorlar. Gerçek ismimi kullanmayacağım, mesela adım Sümeyra bana sürekli Süheda, Süheyla, Selma gibi hitap ediyorlar. İsmimi doğru söylemeyene dönüp bakmıyorum. Bazen koca koca adamlar bana "canım" diye hitap ediyor.

Şirkette pozisyon olarak onların altında değilim. Ben pozisyona bakmadan onlara hep saygılı hitapta bulunurken onların bana özellikle "canım" demesi rahatsız ediyor.

Kimseyi rencide etmeden bana düzgünce hitap etmelerini nasıl sağlarım?

İş yerinde sizden 20-30 yaş küçük birine isminin sonuna hanım getirerek hitap eder misiniz?
Cevapla