Boğaziçi üniversitesi bilgisayar mühendisliği kazandım yanlış mı yaptım?

Boğaziçi üniversitesi bilgisayar mühendisliği kazandım yanlış mı yaptım? bazıları diyor ki Boğaziçi'nin sadece ismi var mühendislik denince İstanbul teknik üniversitesi en iyisi diyorlar İstanbul teknik 1197 ile almış Boğaziçi 354 ile ben 297. olmuştum şimdi çok kafam karıştı.
Boğaziçi üniversitesi bilgisayar mühendisliği kazandım yanlış mı yaptım?
Cevapla