Mühendislik yapabilecek kadar matematiğim ve teknik becerilerim var çabuk anlayabiliyorum çabuk uygulaya biliyorum fakat şöyle bir durum var eğer bu sene mühendisler gidersem 5 yıl harcamış olacağım ve 20 yaşında birisiyim dolayısıyla iki sene zaten çöpe gitmiş senelerim var yanısıra polisliğe gitmeyi düşünürsem şayet 2 sene sonra polis olarak işe başlayacağım Bir yandan da mühendis olmak istiyorum ailemde polis olmamı savunuyor bir yandan ayalimdeki ve yapmak istediğim mesleği yapmak geçiyor içimden bir yandan da bir an evvel hayatımı düzene sokma Fikri aklımdan geçiyor bu ikisi arasında arafta kalmış durumdayım dolayısıyla polisliğin ataması Garanti iken mühendisliğin ataması Garanti değildir fakat Özel sektör seçeneklere fazlasıyla bulunmaktadır sizce ne yapmalıyım?
Yazılım mühendisliği mi? Yoksa polislik mi?
Yazılım mühendisliği mi? Yoksa polislik mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer