Ben mühendis olarak aptallık mı yaptım? Nedir bu adaletsizlik yaa?

Ben inşaat mühendisi olarak çalışıyorum. Verilen maaş 11.000 TL. Çalıştığım şirkette kule vinç operatörü bir çocuk var, 18.000 TL maaş alıyor aylık. Üstelik ben üniversite mezunuyum, o ortaokul mezunu! Ne bu şimdi?

Ben mühendis olarak aptallık mı yaptım? Nedir bu adaletsizlik yaa?
Cevapla