İşyerinde haksızlığa uğruyorum ve suçlu oluyorum psikolojim bozuldu?

Müdür çok ciddi kayırma yapıyor akademik kariyeri olmayan ve kendisine yalakalık yapan kişilere. 1 sene sabrettim ve artık dayanamadım toplantıda söyledim. Beni orada istemediğini işverene söyleyeceğini falan söyledi. Bende canım isterse giderim canım istemezse gitmem siz mi aldınız işe dedim. 2 gün sonra birileri araya girdi neyse sorunlar çözüldü görünüyor fakat orada burada beni istemediğini söylemiş ve benim ağzımdan çıkmayan şeyleri söylemişim gübi iftira atarak işverenime söylemiş. O kadar mutsuzum Kİ.. maaşım iyi diye ayrılmak istemiyorum ama.. ne yapmam lazım yardım edin. Ekipteki diğer kişilerde hep gücün yanında kimse çıkıp haklısın demiyor bildiği halde. Geceleri uyuyamıyorum kaygı düzeyim çok yüksek

İşyerinde haksızlığa uğruyorum ve suçlu oluyorum psikolojim bozuldu?
Cevapla