Acayip seyler yasadim ve atlattim. Ama hala unutamiyorum yapilan haksizligi bu gecer mi?

Evlilige dogru gidiyoduk seviyoduk birbirimizi nasip birseyse beni kazanmak icin kaybetmemek icin cabaladi. Sonra birgun kaybetmeyi goze aldi

Belki gurur yapti belki inat belki sabri tukendi belki ileriyi goremedi vs. Belkide bikti artik.
Herseyi gectimde unatamadiklarimin arasinda en cok.ne var biliyormusunuz? Beni kaybettigini anladiginda kandirdi tekrar ve birlikde olmaA baslyioduk kötü bildigi ben ise dedimki peki butun kirginliklari unutalim guzel gunlerle ilerleyelm tamam ben varim dedi vs. Ertesi gun ayriligi istedi bu adam ! Meger biri varmis birgun aradigmda kiz yanindaydi
Okadar zoruma gittiki muzik sesi geliodu arabadan
Egleniyodular demekki belkide tam iliski sonrasi ...
Acayip bir durum evlenicekdik ama aldatti hemde bu kacinci ona sorsan ben hak ediyorum cünkü iatedigi gibi olamadim ama cabaladim inanin ! Sevdimm!
Inandim bu adam beni seviyo dedim ve biliyormusunuz sevmisti buna hala inaniyorum şu an unuttu vazgecti keybetmeyi goze alldi ve belkide evlendi simdi .. unutulmak nedemekmis ya
Ve o kizla mutlu olsun istemiyorum normalmi bu? Akil verin lutfen:'((
Acayip seyler yasadim ve atlattim. Ama hala unutamiyorum yapilan haksizligi bu gecer mi?
Cevapla