Güncellemeler
+1 yıl
teşekkürler hepinize çalıştım sayenizde wow kafiyeli oldu
ders çalışmalıyım azarlayın
Azarlanmaya değil, ideallerini düşünüp onlara ulaşman için çalışman gerektiğine inanman gerekir. Azarlamak doğru ve yanlışı ayırt edemeyen çocuk yaştakiler için bazen yapılabilir. Çocuk olmadığına göre buna ihtiyacın yok. İnan ve çalış🙂
Gidip ders çalış bırak telefonu yoksa başarısız olursun
Cevap
5Cevap
Ders çalışırmısınız lütfen? insanları kırmak istemiyorum :D
Hadi bakayım git güzel güzel dersini çalış yoksa terliği yiyeceksin :)
Bırak şu telefonu aptallık etme. Yaşıtların üniversitede geziyor, oku dersine çalış kızım
ben de ünideyim olmadı pek bu ama sağ ol ahsbwldkğandğwm gidiyorum
kreş seviyesinde yeni nesil!
😊😊yıkıl karsimdann
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?