Antidepresa kullanıyorum diye işten çıkarıldım, şikayet edebilir miyim?

Arkadaşlar merhaba, daha bir hafta olmayan işimde ilacım beni kötü yaptığı için iş arkadaşlarımdan biri patrona erken gidebilir mi eve dedi, kendisi de evet dedi. Bu sabah işe geldiğimde ben senin psikolojik sorunlarınla uğraşamam diye bağırıp çık mağazamdan yoksa güvenliği ararım dedi ben de tabii ki bakakaldım sadece noluyor anlamıyorum diye sordum yine bağırmaya devam etti. Şu an alışveriş merkezinde oturduğum yerde ağlıyorum bir daha kolay kolay iş bulamam ülkenin bu halinde, şikayet edebilir miyim napabilirim yardım edin lütfen

Antidepresa kullanıyorum diye işten çıkarıldım, şikayet edebilir miyim?
Cevapla