Bir iş teklifi aldım ve şu anki maaşımın 3.5 katı kadar maaş teklif ettiler. Anneyim ve 2 cocuguma da kendim bakıyorum eşim yok ve şu anki maaşım da asgarinjn 2k kadar üstünde baya az yani. Ama iş teklifini kabul etmek istemiyorum çünkü şu anki iş yerimden ayrılmak istemiyorum. İnançlı biri değilim deistim fakat rızka inanıyorum ben de. Şu an çalıştığım yeri neredeyse ben yürütüyorum ben oradan ayrılırsam kesinlikle batarlar başka bir ihtimal yok. Onlar ben işsizken elimden tuttular pandemide bile kendileri kazanmıyorken bana maaş ödediler şimdi karşılarına çıkıp ben gidiyorum diyemem.
Çok çaresizim lütfen bir akıl verin bir tarafta çocuklarımın geleceği ve yaşam standartları var diğer tarafta da ben bu işten ayrılırsam batacak bir iş yeri ve aile var. çocuklarıma daha iyi bakmak için başkasının hayatıyla oynamak doğru değil bunu biliyorum fakat düşündükçe hayattaki en önemli varlıklarımın onlar olduğunu da hatırlıyorum.
Lütfen siz söyleyin benim durumumda olsanız ne yapardınız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer