Lütfen okuyun bir yorum yapın siz ne yapardınız?

Bir iş teklifi aldım ve şu anki maaşımın 3.5 katı kadar maaş teklif ettiler. Anneyim ve 2 cocuguma da kendim bakıyorum eşim yok ve şu anki maaşım da asgarinjn 2k kadar üstünde baya az yani. Ama iş teklifini kabul etmek istemiyorum çünkü şu anki iş yerimden ayrılmak istemiyorum. İnançlı biri değilim deistim fakat rızka inanıyorum ben de. Şu an çalıştığım yeri neredeyse ben yürütüyorum ben oradan ayrılırsam kesinlikle batarlar başka bir ihtimal yok. Onlar ben işsizken elimden tuttular pandemide bile kendileri kazanmıyorken bana maaş ödediler şimdi karşılarına çıkıp ben gidiyorum diyemem.

Çok çaresizim lütfen bir akıl verin bir tarafta çocuklarımın geleceği ve yaşam standartları var diğer tarafta da ben bu işten ayrılırsam batacak bir iş yeri ve aile var. çocuklarıma daha iyi bakmak için başkasının hayatıyla oynamak doğru değil bunu biliyorum fakat düşündükçe hayattaki en önemli varlıklarımın onlar olduğunu da hatırlıyorum.

Lütfen siz söyleyin benim durumumda olsanız ne yapardınız

Lütfen okuyun bir yorum yapın siz ne yapardınız?
Cevapla