İş yerinde iki kişi birbirini destekliyor, bana karşı taktik uyguluyorlar. Direkt kendim mi işten çıksam?

Bana taktik uygulayip beni yanlis cikarmak icin kendilerini hakli gostermek icin maniplasyon yapiyorlar.

Ne yapmam gerekli ben boyle seylere tahammul edemiyorum direk isten ayrilmayi dusunuyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
bir tane beyinsiz de var bu guya benim tarafindaymis gibi davraniyor ama ona ne soylesem habercilik yapiyor. iki yuzlu birsey iste.
İş yerinde iki kişi birbirini destekliyor, bana karşı taktik uyguluyorlar. Direkt kendim mi işten çıksam?
Cevapla