İş yerindeki arkadaşlarım tarafından dışlandım mobbing uyguluyorlar ne yapmalıyım?

Ben sanayi ortamında bi Tarım şirketinde çalışıyorum. Burada çalışan 3 elamanız ve tek kadın benim. Muhasebeci olmama rağmen temizlik çay ve bulaşık işleri ben de. Diğer iki erkek elaman ise bana hiçbir şekilde yardımcı olmuyor. Hatta aksine sürekli içtikleri çay bardaklarını sağa sola bırakıyorlar, sürekli arka arkaya bulaşık çıkarıyorlar. 😕 patronumda onlara kesinlikle hiç bir şey söylemiyor. Şimdi de bir bahane ile benimle konuşmuyorlar beni dışlıyorlar bulunduğum ortamdan uzaklaşıyorlar. Selamımı bile almıyorlar. Burada akşama kadar kendimi çok yalnız ve bunalmış hissediyorum. Konuşacak kimse yok. Onların bu davranışlarına karşı nasıl davranacağımı bu psikoloji ile nasıl baş edeceğimi bilemiyorum. İşten çıksam başka işte yok. Burası çok küçük bir şehir. Lütfen bana fikir verin?

İş yerindeki arkadaşlarım tarafından dışlandım mobbing uyguluyorlar ne yapmalıyım?
Cevapla