Dönüm noktası lütfen ciddi cevaplar verin, kafam karışık çünkü. Hangisini seçmek sağlıklı?

Eskişehirde mimarlık öğrencisiyim ve 2. sınıf bitti. Her sene bu zamanlarda mimar sinan iç mimarlıka geçiş yapsam mı diye düşünüyorum. Hep mimar sinanda okumak istedim ve yat tasarım dersleri almaya başladım. 2 sene önce mimarlığı istediğim üniversiteye ve iç mimarlığa tercih ettim. Bilmiyorum ne yapacağımı , hep içimde kaldı bu mevzu. İstanbul'da okumak istememin sebebi aslında kendimi yetiştirmekti. İmkanlar açısından, kendini zenginleştirme açısından daha dolu bir şehir olduğunu düşünüyorum. Ama mimarlıktan iç mimarlığa geçmeyi de riskli buluyorum.

Dönüm noktası lütfen ciddi cevaplar verin, kafam karışık çünkü. Hangisini seçmek sağlıklı?
Cevapla