İşyerinde hakkım yeniyor. Bu eziyete bir ay daha dayanmalı mıyım?

Arkadaşlar canım sıkkın yazmak istedim öyle

Bir mağazada çalışıyorum 6 haftadır. Müdür ile eleman flörtleşiyorlar ve benim hakkım yeniyor. Çalışma saatlerim kısaldı bu kızın ki değişmedi akşam baş başa kalabilmek için benim saatlerimi kısalttı bi süre böyle idare et diyor öğrenciyim para biriktirmem lazım. Ben daha çok efor sarf ediyorum diğeri hiçbir iş yapmıyor. Zorla beni izine çıkarıyor diğeri de izin kullanacak diyor ama bi bakıyorum işe bi kaç saat geç gitmiş sadece. Adam 26 yaşında kız 18 midem bulandı zaten.

Başka işe baktım ama bulamadım. Napsam bu eziyete 1 ay daha dayansam mı işten ayrılıp iş mi arasam bilemiyorum.

İşyerinde hakkım yeniyor. Bu eziyete bir ay daha dayanmalı mıyım?
Cevapla