İş yerinden 1 aylığına izin aldım, nasıl değerlendirebilirim?

Tükenmişlik sendromuna girdiğimi söyledim. Ya işten tamamen çıkacağım ya da 1 ay beni idare edin dedim. Onlar da biz seni kaybetmek istemiyoruz, 1 ay kafanı dinle gel ama 1 ay sonra karşımıza geçip ben çalışmak istemiyorum deme dediler. Ben de söz demicem dedim. Artık 1 ay kafama göre takılıcam. Nasıl değerlendirebilirim?
İş yerinden 1 aylığına izin aldım, nasıl değerlendirebilirim?
Cevapla