Türkiye'de yabancı dillerin çok yanlış öğretildiğini düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?

Bir insan anne karnında doğar doğmaz önce seslere aşina olur ardından ebeveynlerini taklit eder. En sonundada çabalayarak konuşmayı öğrenir, okula başlayıncada yazmayı, okumayı ve gramerini öğrenir. Bizde ise daha öğrenci konuşmayı bilmeden, dili bilmeden gramer öğretilmeye çalışılıyor. Bilmediğin konuşamadığın dilin gramerini bilsen kaç yazar. Keşke sistem değiştirilse ve artık yabancı dilleri insanlar utanarak değil cesurca konuşsalar ülkemizde.
Türkiye'de yabancı dillerin çok yanlış öğretildiğini düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
Cevapla