Ben kadroya geçeceğim, erkek arkadaşım sözleşmeli çalışıyor diye ailem istemiyor. Çok üzülüyorum, ne olacak böyle?

Ben hemşire o jandarma uzman çavuş ben kadroya geccicem ama ailem o sözleşmeli diye istemiyor zaten herkeste bir düşürme astsubay mi diyor servistikiler hemen uzman çavuş olduğu dusunmuyolar bende moralim bozuluyor

Ben kadroya geçeceğim, erkek arkadaşım sözleşmeli çalışıyor diye ailem istemiyor. Çok üzülüyorum, ne olacak böyle?
Cevapla