Çağrı merkezinde prim ile çalışmak mantıklı mı kazanç sağlayabilir miyim?

  • Merhaba ben iş ariyorum home office çağrı merkezinde iş buldum bir sağlık firmasının check up paketlerinin tanıtımı ve satılması, prim ile kazanılıyor sizce bu işe girmeli miyim satış yapabilir miyim? ilk defa böyle bir işte çalışacağım satış başi 100 tl veriliyor.
  • Ayrıca sormak istedigim diger bir konu bugun biriyle daha görüştüm sadece hat için kargo odeyecegimi daha sonrasinda eğitimin baslayacagini ve gunluk 210 tl kazanacagimi soyledi ama sitelerinin linkini istedim sahada calisiyoruz dedi ve kac kişi alacaksiniz arkadaslarim var dedim su an sinir yok dedi acaba dolandirici olabilir mi? siteniz yok bize nasil ulasacaklar dedigimde ise kart veriyoruz oradan dedi.
Çağrı merkezinde prim ile çalışmak mantıklı mı kazanç sağlayabilir miyim?
Cevapla