Öğretmenlik okuyorum 4. sınıfa geçtim. Aşırı stres yapıyorum biraz utangaç bir yapım var çocukları nasıl idare edicem bilmiyorum?

Bu sene staj da başlıyor korkuyorum resmen hele mesleğe başlayınca nasıl halledicem bilmiyorum çok büyük bir sorumluluk gibi geliyor. Topluluk önünde konuşma Korkusu nasıl geçer? Onlara bir şeyler öğretebilecek miyim? Kpss zaten ayrı dert of of
Öğretmenlik okuyorum 4. sınıfa geçtim. Aşırı stres yapıyorum biraz utangaç bir yapım var çocukları nasıl idare edicem bilmiyorum?
Cevapla