Staja başladım, bana hep ayak işlerini yaptırıyorlar. 😭 Stajyerin işi çay getirmek mi?

Ya işten sonra hep ağlıyorum. Yok şuraya git gel, yok çay getir, yok fotokopi çek. 😭
Mesleki olarak en ufak bir şey yaptırmıyorlar. Soruyorum hepsi birbirinden suratsız. Ben nasıl geliştireceğim kendimi böyle. 😭 Ya stajyerin işi mi bunlar? Yapmak zorunda mıyım?

Staja başladım, bana hep ayak işlerini yaptırıyorlar. 😭 Stajyerin işi çay getirmek mi?
Cevapla