Arkadaşlar ben bim de çalışacağım sorum şu beni kasaya vermezler de mi ben kasa harici her iş yapıyorum?

Bime yeni başlayan bir kişiyi kasaya vermezler de mi ya da ikerleyen vakitlerde mi veriyorlar
Arkadaşlar ben bim de çalışacağım sorum şu beni kasaya vermezler de mi ben kasa harici her iş yapıyorum?
Cevapla