Staj yaptığım yerdeki temizlikçi abla izinli. Dolayısıyla işleri bana söylüyorlar. Yapmak zorunda mıyım?

Burası ileride beni işe alacak bir yer. Ve diğer çalışanlar bardaklarını bile yıkamayan insanlar. Şimdi ilerde çalışacağım için beni çaycı gibi görmelerini istemiyorum. Ki maaşta vermiyorlar stajda. Buraya iş öğrenmeye geldim ve onların bardaklarını yıkamak biraz koydu.

Staj yaptığım yerdeki temizlikçi abla izinli. Dolayısıyla işleri bana söylüyorlar. Yapmak zorunda mıyım?
Cevapla