Yıkık durumdayım aydınlatın lütfen okumak ile ilgili?

Merhaba arkadaşlar 24 yaşındayım ve evliyim 1 oğlum var 3 yaşında ilk okulu bitirip bıraktım orta okulu açıktan bitirdim şimdi liseye geciktim açıktan. Eşim ve çevrem tarafından hep aşağılaniyorum annem babam beni hiç okumaya teşvik etmediler ve bende canım yapıp erken evlendim şu an eşime muhtaç olmamak için ve oğluma iyi bir gelecek sağlamak için okumak istiyorum bir meslek sahibi olmak istiyorum ama nerden nasıl başlıyacam hiç bir bilgim yok sizce şansım var mı oğlum annesini vasıfsız biri olarak görmesin istiyorum oglum okula başlayana kadar bende bir meslek sahibi olmak istiyorum. Aklım başıma biraz geç geldi ama umudum var bence ama bir akıl verenim yol gösterenim yok eşim asla okuyup kendi ayaklarını üstünde duran bir kız olmamı istemez evde çocuk bakan yemek yapan bir kadın olsun ister ben onun karşısinda güçlü bir kadın olmak istiyorum 😔
Yıkık durumdayım aydınlatın lütfen okumak ile ilgili?
Cevapla