Lütfen sıkılmadan okuyup bana yardımcı olabilir misiniz?

Şöyleki dün buluşma planı yaptık geleceğim dedi ve gelmedi sonrasında akşam mesaj attı ve görüldü atıp cevap vermedim klasik trip diyebilirim görüldü attığımı darketti iki üç kez girdi ve neden görüldü atıyorsun vs sormadı ve yazdığı mesajı da geri sildi tabi üzerine ben sinirlenip aradım umrunda bile değilim sormuyorsun bile neden diye ki daha önce bu şekilde hiç davranmamıştı hiç konuşmalarımızda ben tiribini çekemem bana trip atma sana yazdığım mesajları görmezden gel bakma bile biri bitti diyorum sen başlıyorsun vs vs gibi uzun bir tartışmadan sonra özür diledi kapattı ve gece mesaj atıp tekrar beni sevdiğini üzmek istemediğini söyleyen uzun bir mesaj yazmış sabah ise ben bu konuşmaları kafaya takıp eğer seni yoruyorsam eğer ki basit bir tiribimi de çekemiyorsan ayrılalım dedim seni çok seviyorum ve sevdiğim insan böyle daha mutlu olacaksa ayrılalım dedim ve bana gözlerimin içine bakarak ben senin tiribini çekemem dedi ayrılalım dedi ben şok oldum haliyle gece seviyorum diye uzunca mesaj atıp bu şekilde kestirip atması ve bu bir yılı geride bıraktığımız bir ilişki yeni de değil ne diyeceğimi bilmiyorum seven bir erkek bu kadar kolay VAZGEÇEMEZ ya da GEÇERMİ?

VAZGEÇER
VAZGEÇMEZ
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen sıkılmadan okuyup bana yardımcı olabilir misiniz?
Cevapla