Arkadaşlar ben 1. sınıftan kaldım yükseltme yapıyorum fakat yükseltmeden de kaldım ben yine 1. Sınıfı bir daha mı okuyacağım?

Yoksa. ilk dönem hepsini verip 2. Sınıf olabilir miyim 2. Dönem

Ve ayrıca en son butlerden sonra bı sonav hakkı daha var mı?

Arkadaşlar ben 1. sınıftan kaldım yükseltme yapıyorum fakat yükseltmeden de kaldım ben yine 1. Sınıfı bir daha mı okuyacağım?
Cevapla