Ben üniversite 1. sınıf ilk dönemini 1.20 ortalama ile tamamladım 2. dönem ise okula hiç gitmedim. Şimdi sınıf tekrarı mı yoksa dönem tekrarı mı yapıcam?

Arkadaşlar ben üniversite 1. sınif ilk dönemini 1.20 ortalama ile tamamladım 2. dönem ise okula hic gitmedim. Şimdi sınıf tekrarı mı yoksa dönem tekrarı mı yapıcam?
Ben üniversite 1. sınıf ilk dönemini 1.20 ortalama ile tamamladım 2. dönem ise okula hiç gitmedim. Şimdi sınıf tekrarı mı yoksa dönem tekrarı mı yapıcam?
Cevapla